středa 8. prosince 2010

3D model načisto aneb tisíc a jedna noc

Konečně se mi podařilo most přesně a načisto vymodelovat, mám několik variant, ale tato se mi zdá nejlepší. V křížení jsem přidala více hmoty.
Model bude v měřítku 1:200 a vzhledem k již dříve objednanému rozměru terénu bude model zařízlý, viz nákres níže. Otázkou je, zda ho mám nechat takto abstraktně s plnými stěnami, anebo v něm vyřezat okna, což už není problém domodelovat.
Mám ještě několik otázek ohledně přípravy na 3D tisk.  Na ten jsem již domluvená, takže příští týden se bude tisknout! Juch.



3 komentáře:

  1. okna bych dodelal, pokud to pujde, jinak je to dobre, napadlo me pri pohledu na 3D model vyzkouset do vizualizace povrch jako zrcadlo, je to problem??ph

    OdpovědětVymazat
  2. nene, zrovna model materiáluji, tak to s tím zrcadlem hned vyzkouším. Okna dodělám.

    OdpovědětVymazat
  3. Nebo vzor, může kopírovat konstrukci nebo gradient, jak to dělal JK

    OdpovědětVymazat