čtvrtek 4. listopadu 2010

analýzy vol. 1: mosty

Prvním krokem byla analýza, týkající se mostů po Vltavě. Co mosty v historii spojovaly a spojují nyní.


1. Zbraslavský most - spojuje Zbraslav s místní částí Závist a železniční stanicí Praha-Zbraslav

2. Branický most - obchvat Prahy pro nákladní dopravu součástí železniční jižní (branické) spojky- Radotín–Vršovice
3. Barrandovský most -součástí Městského okruhu, spojuje východ–západ
4. Vyšehradský železniční most - spojující Hlavní Nádraží a Smíchovské nádraží
5. Palackého most - z historie pro zpřístupnění rychle se rozvíjejícího se Smíchova
6. Jiráskův most - spojující z Jiráskova náměstí Nové Město a Smíchov
7. Most Legií - spojuje Národní třídu přes Střelecký ostrov s Újezdem a Malou Stranou
8. Karlův most - spojuje Staré Město s Malou Stranou
9. Mánesův most - spojuje Palachovo náměstí a Klárov 
10. Čechův most - podle puvodnich plánů: Můstek – Staroměstské náměstí – Pařížská třída –  tunel letenskou strání
11. Štefánikův most - spojuje Spojuje Revoluční třídu s Letenským tunelem
12. Hlávkův most - napojen přímo na přemostění Masarykova nádraží
13. Negrelliho viadukt - spojuje Masarykovo nádraží v Praze přes ostrov Štvanici s Bubny
14. Libeňský most - spojuje Holešovice s Libní
15. Holešovický železniční most - spojuje stanici Praha-Holešovice a odbočku Rokytka v Libni
16. Most Barikádníků - vede z Partyzánské ulice v Holešovicích do oblasti ulic Povltavské a Trojské v Troji
17. Tramvajový most - spojuje Pelc Tyrolku a Nádraží Holešovice
18. Pěší lávka - pěší, spojuje Troju a Stromovku

Z analýzy jasně vyplynulo, že spojnice mezi Karlínem a Holešovicemi opravdu chybí. Vzhledem k záměrům, které jsou jak pro Holešovice, tak pro Karlín v budoucnu plánovány, a s téměř zdvojnásobením počtu obyvatel bude takové vybudování pěší lávky více než nezbytné. 



Žádné komentáře:

Okomentovat